CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, July 21, 2012

sharing is caring :)



assalammualaikum nd heyy :)
heyy awesome there . 
okay , second post for today . 
 tamasak , so boleh lama-lama dekat depan laptop . 



KORANG MESTI AMBIL KISAH !



okay , see that word , the red word :) 
 saje nak kasi mata pijar-pijar sikit , hahaa .
so , today aku nak kongsi something . 
first of all . ini warning okay = this is my blog , my opinion :) 
thanks for the awareness daripada korang . 
honestly , aku kagum dengan orang yang hormat idea orang lain . 

first , MAHA PENCIPTA . 

sepertimana yang kita tahu ,
setiap agama mempunyai kepercayaan masingmasing .
btw kat sini , aku nak tekankan kepada orang ISLAM . ALLAH :)
walau apa pn yang terjadi , jangan pernah lupa .
kita semua ney berpijak di bumi yang nyata ,
bukan dunia khayalan y korang nd aku mimpikan , hahaa .
so , kalau kita ingat ALLAH pada masa senang ,
ALLAH akan bersama kita semasa kita di dalam kesusahan .
that is my first point :) 

second , ibu nd bapa , mama nd papa 

okay , lelaki di luar , baca ini .
kitorang orang perempuan tengok lelaki berdasarkan ini . 
hahaa , fefaham jea lahh okay . 
kita sebagai anak , kenalahh rasa tanggungjawab kat mereka . 
okay , get it ? ececececehhhh , kau chuna . nyampah i !   

third , kawan makan kawan . 

okay , so here aku nak cakap orang yang makan kawan dia , 
buat soup or tomyam or masak merah sekalipun , dilarang :) 
sebab pendapat aku :: kawan adalah segalanya . 
aku still hormat orang lain kala :: boyboyfie more important . 
taape membs , setiap orang ada perasaan pendapat nd methodology . 
semua itu berbeza mengikut pandangan masing-masing . 
macam remaja sekarang cakap , CHILL JEA LAHH DOHH ! 

fourth , love nd love nd forever love . 

aku tahu , tajuk ney orang suka .
alahh biasalah remaja , kann kann kann ?
perpisahan tu kann lumrah , so , jangan sentap sangat kalau dahh clash .
maybe korang akan jumpa y lebeh better :o 
honestly , aku pn ada perasaan ,
ada hati ,
ada limpa ,
ada usus ,
ada jantung . 
nd aku akan cuba kawal semua tu dengan baik , berjalan lancar :) 

fifth , over menunjuk sana , menunjuk sini . 

setiap khalifah di muka bumi mempunyai rasa yang berlainan . 
tapi , maybe mempunyai citarasa yang sama .
dahh dahh lahh tu , panjang pulak aku cakap .
kat sini , aku nak cakap , tapayah lahh nak menunjuk sangat . 
macam orang lain taade jee , hesh =..= 
 neway , orang benci kot dekat korang-korang y menunjuk ney . 
 riak , ujub , bangga diri tu semua tolak tepi :) 

sixth , result exam . 

membs nd gang , jangan sedeh kalau result korang tagempak ,  
try lagi ! try lagi ! try lagi !
hahaa , dahh macam penyokong hape tah aku ney . 
kejayaan takan datang tiga segi empat segi bujur bergolek macam tu , 
kita kena usaha ! yahhhhh :D 

seventh , pemurah nd peramah . 

baiklah hadirin hadirat sekalian . cehh =..=
peramah di sini bukan bermaksud untuk cakap besar .
cakap kecik kecik jee dahh 
nd pemurah di sini bukan bermaksud bagi jee . 
fikirlahh jugak nak bagi apa . okay ? 

so , these all are my opinions . O-PI-NI-ONS ,
bukan IONS or ONIONS   Y__Y
kalau ada idea lebeh baik , boleh komen or chat . 

last from me , tata nd goodbye .
solat taraweeh nd fardhu also :)
taguna puasa kalau tasolat =..=
keep in touch with my dashing belog . 
eww , dashing lahh sangat . 

assalammualaikum nd hakikatnya ,

NEVER
GIVE UP
TO
SOMEONE
YOU
CAN'T ! 

GO
A
DAY
WITHOUT
THINKING  
ABOUT :) 

ini semua hanya pendapat aku ,
terserah korang :)

segalanya di tangan anda !
percayalah ! 
hahahahahahahaaaaa :D
 


setiap insan pasti ada keistimewaan masing-masing :)

2 hot keladi bercakap :):

Noor Atikah Ramli said...

pemenang segmen kad raya dah diumumkan :)

http://ikapukpuk.blogspot.com/2012/07/pemenang-segmen-kad-raya.html

Noor Atikah Ramli said...

bg ika nama penuh ek. komen kt entry tu :))