CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, August 15, 2012

yang sebenarnya . hew . hew . hew :D

 

assalammualaikum nd hai geng :o
hahaa , memalam buta macam ney baru aku nak hupdate .
okay fine , 4 minggu . 
so , belog ney macam dahh ada memacam penghuni . 

today , aku updating my belog sambil bw ! yay :)
nd post aku pasal hari ney :: pasal aku .

YANG SEBENARNYA ?
erk , tu macam lagu yuna yang first jee .
hahaa , yup nd you are right .
congrates . a lot lot lot =.=

ramai ta kenal aku kann ? 
hahaa , memang pn . aku kan sombong .
so , here . just a little small cilik story about aku .
aku yang agak membosankan ney .

hidup aku ney takde lahh seindah cinderella .
hidup aku ney takde lahh sesadis snow white .
hidup aku ney takde lahh sehappy red riding hood .
hidup aku ney takde lahh seburuk beauty nd her beast >.<
hidup aku ney takde lahh sedongeng barbie .
hidup kau ney takde lahh kelautan macam mermaid .
hidup aku ney , just hidup aku . simple but okay lahh .

BUT , I REALLY ENJOY DENGAN HIDUP I 

hye . my name is husnadina . nd i am alone noww :: living room .
sambil tv ter-nganga luas keluarkan suara . ados . 
nd noww , aku nak cakap pasal hidup simple aku .

#1 super awesome nd super duper awesome .

okay membs , 
kalau korang perasan , aku suka this word :: AWESOME !
kann kann kann ? okay yaww .
sape agi nak puji aku kalau bukan aku .
yaww , nobody is perfect .
but bagi aku , hidup aku dah boleh jadi PERFECT .
atikah mishan nd afiqah shukrie . my world getting happier .
nd noww :: i have my own little boy :: SECRET ! 
amira also . ain also . wana alosootong also
nadirah also . radzie also .
so , noww . i am so super duper awesome ^^" 

#2 sombong ? mana ada lahh =.=

aku tak sombong lahh sengal . sengal berapi , sengal air .
aku just diam . diam sebab malu . malu sebab tak kenal .
nd one day , aku hengat lagi :: aku pernah kena tarik .
sedeh . sedeh . sedeh . aku ta sombong :(
mata aku just sakit . aku pn tatau kenapa . 
hahaa , kena tarik sebab dorang hengat aku jeling dorang .
takpe , senior mehh . hormat hormat :)
nd btw , ramai tak percaya y aku ney sebenarnya bingit gilos kot
maybe muka aku nampak pendiam . kot . 
hahaa , what ever =.= 

#3 aku baik . haww haww .

okay sorry guys kalau aku kelihatan annoying kat atas .
tapi , tu lahh aku . the unfake me :)
kengkadang senyum jee fake . yaww , fake smile .
haa , AKU BAIK . HAWW HAWW .
masuk bakul , orang angkatkann :)

#4 irritating . agak-agak lahh =..=

noww , aku nak cakap :: sometime aku rasa aku ney irritating jugak .
okay , SO FAR ANNOYING . eww ,
kau baik dengan aku , aku beribu baik dengan kau .
but , kalau kau jahat dengan aku , aku jahat dengan kau .
sekian . terima kasih . tu quotes aku . hahaa , irritating .
takde lahh sampai dendam bagai . tak baik berhasad .
baca balik :: AKU BAIK . HAWW HAWW .

#5 pendiam nd pemalu nd penyimpan .

y ney pasal perasaan nd hati . limpa takde kena-mengena .
so , limpa . cohh , pergi main jejaoh okay darling .
aku perempuan .
aku perempuan . ada perasaan .
aku perempuan . ada perasaan . perasaan WOW KEDABOM !
aku rasa korangtahu kot PERASAAN KEDABOM tu apa .
kann kann kann . korang kan pintar :)
aku kalau suka someone . aku diam jee .
malu nak kasitau . lepas tu , nanti lelame sedeh sendiri .
ados hampah hampeh kau , chuna =.=

AKU BUKAN TAKUT NAK BAGITAU .
AKU JUST TAKUT , 
KAU TADAPAT TERIMA :'(

that quotes , from NURFARAHIN :)
thanks anda kasi quotes .

aku rasa aku nak stop . tulis pepanjang bukan ada stalker pn .
haww haww , perasaan sedeh menyelubungi . haaa >.<

tata everyone . tata nd nite everyone .
do visit me another time . another gossips :: for GOSSIPERS =.=

assalammualaikum nd bangun qiamullail malam ney kalau boleh


setiap insan pasti ada keistimewaan masing-masing :)

0 hot keladi bercakap :):