CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, May 26, 2012

if you had a heart :")



assalammualaikum , haii geng :)
hehee . okay fine .
saya budak sekolah . so dah lama tak hapdet hahaa .
tadi baru balik . hati bergelora ohh tidak !

oke hahaa . hari ney aku emo sikit yah .
aku emo . otak dah macam hape . hati sakit . jiwa gilaa .
semua macam tak betul . ingat tu . ingat ney .
semua tu boleh buat aku masuk tg.rambutan tahu tak . hahaa :D

aku pn sebenarnya tak tahu nak cakap hape hahaa .
no idea nd i'm blurrrrrrrrrrrrrrrr . sory oke hehee V___________V

aku tak harap pn lelaki-lelaki kacak banyak kat luar tu .
aku tak harap pn orang california datang ,
aku tak harap pn orang kanada datang ,
aku tak harap pn orang america datang ,
nd aku tak harap pn orang yang lain-lain datang .
aku just nak hati yang ikhlas tanpa harap belas nd balas :)
harap kau faham , aku ney budak sekolah lagi .
f4 kot baru bang oyy ,

so , sebagai budak sekolah yang baik , matang nd astonishing gitu hahaa ,
aku cuba jadi aku . yes , this is me . sory kalau kau tak suka oke :)
sory selama ney kacau hidup kau hahaa ...

aku taknak pn masuk watak cerita korea tu ,
aku taknak pn masuk watak jadi selena gomez tu ,
aku taknak pn masuk watak dalam cerita barbie tu hahaa .
aku tak minta lebih-lebih macam tu :)

i just wanna touch your heart :)

aku taknak touch benda lain pn hahaa . aku tahu haram :)
so , aku nak touch hati kau jee . oke hahaa gediks LOL :D

oke , so i think i shall tutup pen oke hahaa .
more fish to fry . takan tiap hari nak hadap belog jee . 
bosan LOL :D



 

# see that . spongebob nd patrick . i wish that is was me nd you .


setiap insan pasti ada keistimewaan masing-masing :)

0 hot keladi bercakap :):