CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, May 1, 2012

they are bloggers nd they are vloggers :)


assalammualaikum :)
esok balik maktab . hw belum siap ohh .
mata , ta ngantok lagi ke alahaii .

neway , tadi ada bukak satu belog ney .
sumpah entry dia awesome gilaa . awesome gilaa-gilaa .
full of awesomeness
btw , taboleh kasitau lah kan .
pendapat idea dia bernas gilaa .

jujur lahh , aku lagi sukaa landing dekat belog lelaki .
lelagi yang dah habis sekolah .
bukan aku cakap budak sekolah tak matured ,
but aku memang sukaa gaya dorang .
lelaki , yas . bukan gedik oke hahaa .
tapi , aku memang sukaa tengok pendapat lelaki .

tapi , kebiasaannya lah kan ,
perempuan akan lebih sukaa story pasal dorang .
oke , include me =..=
aku pn mengaku lah hahaa .
kalau cakap pasal vlogging ?
hurm , tapayah cakap . aku lagi salute dekat lelaki .
yolah , dorang ada 9 akal . kite ? 1 je kann .
so , aku suka gilaa tengok pendapat dorang .

perempuan . aku sukaa jugak .
aku tahu blogger perempuan yang panas .
aku tahu vlogger perempuan yang panas .
hahaa , aku still sokong perempuan :)

sedih . happy . geram . nyirap . menyampah .
macam-macam perasaan bila aku stalk belog orang .
blogger , banyak ragam . banyak karenah .
setiap orang berhak menyuarakan pendapat dorang masing-masing .
sebab kite duduk bawah payung yang sama , langit yang sama .
bumi yang kite pijak pn sama . kecuali aliens hahaa :D


I LOVE HANG KAT YOUTUBE :)

yesterday :)
aku jumpa satu geng - vlogging :)
sumpah lawak . sumpah best .
pendapat geng lelaki pasal kita :)
touching . touching . touching . hahaa ,
thank yow , mr.the.all.shared 
korang sangatcomel . sumpah aku adore korang hahaa .

sedangkan buku yang kita sayangi ,
kita sampulkan seindahnya ,
inikan pula bentuk tubuh wanita ,
takkan tiada sampulnya .

try tengok pleshh . please :)
hahaa , mmg agak sakit hati kalau tgk gaya dorang cakap .
but , kite kene open minded . dorang tu lelaki .
lelaki bukan perempuan . maybe dorang tatau kot .
oke , think positively :)

kalau awek yang dedah aurat ney ,
kami buat perempuan simpanan jea .

hahaa , statement tu jujur sangat .
btw , bagus . untuk menyedarkan mereka di luar sana :)

korang ,
yang dedah sana ,
dedah sini ,
kena game je dengan lelaki .
ya ALLAH , aku cakap betul .

another statement yang buat aku sengih jea memanjang .
good statement , red colour .
saya suakaa . saya sukaa . saya sukaa .
nd saya setuju seratus-peratus hahaa :D

nah ney link dia .
tengok silaa :)

oke tata . got to go lahh :)
keep in track oke . lain mase nak story pasal kak dena pulak .
http://www.youtube.com/watch?v=PFrOHnLk53M
aku ney gilaa-gilaa .
btw , aku cuba jadi khalifah yang
tak useless kat atas bumi Allah ney .

kalau aku salah , tegur sila :)



setiap insan pasti ada keistimewaan masing-masing :)

0 hot keladi bercakap :):